گوشی های سامسونگ همواره جزو محبوب‌ترین و بهترین نوع محصولات هر رده‌ی قیمتی قرار می‌گیرند که فروش بالایی را در بازارهای جهانی و هم در بازار ایران تجربه می‌کنند. شاید دلیل این فروش خوب تنوع بسیار بالای گوشی‌های سامسونگ باشد؛ اما کره‌ای‌ها برای دست یافتن به این مهم تلاش و هزینه‌ی بسیاری کرده‌اند تا بتواند با وجود رقبای بسیار زیاد چینی جایگاه خود را در بین پرفروش‌ترین محصولات بازار حفظ کنند.

گقتنی است که خریداران گوشی‌های گلکسی سامسونگ جزو وفادارترین کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که علت‌های مختلفی پشت این قضیه نهفته است. ازجمله‌ی این علت‌ها پشتیبانی نرم‌افزاری خوب و بلندمدت، کیفیت ساخت مناسب، طراحی به‌روز و چشم‌نواز و همچنین قیمت رقابتی گوشی‌های سامسونگ را می‌توان عنوان کرد.

البته شاید برخی از کاربران بر این باور باشند که «بهترین گوشی های شیائومی»، ارزش خرید بیشتری نسبت‌به محصولات مشابه سامسونگی، حداقل از نظر سخت‌افزاری دارند که خیلی هم بی‌راه نیست. سامسونگ تنها در گوشی‌های بالارده و نزدیک به پرچم‌دارش از تراشه‌های قدرتمند استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده گیمرها به خرید گوشی های سامسونگ تمایل کمتری داشته باشند

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون تومان

گلکسی A04e سامسونگ

گلکسی A04e در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ، عنوان ارزان‌ترین گوشی را کسب می‌کند. باوجوداین از نظر امکانات و طراحی شما را ناامید نخواهد کرد. تراشه Helio G35، نمایشگر ۶٫۵ اینچ PLS LCDبا وضوح HD، عرضه با رابط کاربری One UI Core 4.1 برپایه‌ی اندروید ۱۲، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از ویژگی‌های اقتصادی‌ترین گوشی سامسونگ است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳٫۵ میلیون تومان

گلکسی A04 سامسونگ

مشخصات گلکسی A04 سامسونگ دقیقاً مشابه برادر کوچک‌ترش است و تنها در تراشه و دوربین اصلی شاهد تفاوت‌هایی هستیم. دوربین اصلی در گلکسی ای ۰۴ به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته و تراشه آن نیز که سامسونگ از ذکر نامش خودداری کرده به نوع هشت هسته‌ای با دو کلاستر قوی و بهینه و حداکثر فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز تغییر پیدا کرده است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان

گلکسی A04s سامسونگ

گلکسی A04s نیز به‌نسبت دو عضو دیگر سری A04 تغییرات اندکی به‌خود می‌بیند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تراشه Exynos 850، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهزبه فوکوس خودکار تشخیص فاز به‌همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق و نمایشگر ۹۰ هرتز اشاره کرد.

همچنین حسگر تشخیص اثر انشگت که در دو گوشی قبلی سری ای ۰۴ وجود نداشت، در گوشی A04s روی فریم کناری گوشی به‌صورت ادغام‌شده با دکمه پاور گنجانده شده است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

گلکسی A13 سامسونگ

اگر در رده‌ی قیمت حدود ۶ میلیون تومان دنبال گوشی به‌روز با طراحی زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما «گلکسی A13 سامسونگ» است که از تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰، نمایشگر ۶/۶ اینچ PLS TFT با وضوح FHD+، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه پشتیبانی از توان شارژ ۲۵ وات بهره می‌برد.

گلکسی F13 سامسونگ

گلکسی F13 سامسونگ، بسیار مشابه خویشاوند سری A خودش است، اما تفاوت‌هایی هم دارد. گلکسی اف ۱۳ با هزار واحد ظرفیت بیشتر باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باتوجه به نمایشگر و تراشه‌ی یکسان، طول عمر باتری بیشتری خواهد داشت؛ البته با توجه‌به ظرفیت بیشتر باتری، سنگین‌تر شدن گوشی نیز اجتناب‌ناپذیر است.

تفاوت دیگر در دوربین‌ها دیده می‌شود؛ دوربین دوم که حسگری ۵ مگاپیسکلی داشت در گلسی اف ۱۳ به‌جای ماکرو، مجهزبه لنز اولترا واید شده است. همچنین نرم‌افزار گوشی نیز تحت نسخه‌ی Core‌رابط کاربری One UI 4.0 اجرا خواهد شد که سبک‌تر از نسخه‌ی اصلی این UI است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵٫۵ میلیون تومان

گلکسی M32 سامسونگ

«گلکسی M32» باوجود قدیمی بودن همچنان با داشتن امکاناتی مانند نمایشگر ۶/۴ اینچ FHD سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل،‌ باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و تراشه‌ی Helio G80 مدیاتک از ارزش خرید نسبتاً خوبی در بازه‌ی ۵٫۵ میلیون تومان برخوردار است.

نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ام ۳۲ در حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت میان‌رده سامسونگ حدود ۷ میلیون تومان باید هزینه کرد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۶ میلیون تومان

گلکسی A23 سامسونگ

«گلکسی A23 سامسونگ» با طراحی قاب پشتی مدرن و طراحی پنل جلویی نسبتاً قابل‌قبول (قدیمی)، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهزبه فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، نمایشگر ۶٫۶ اینچ PLS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD، تراشه‌ی Snapdragon 680 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که روی‌هم‌رفته پکیج خوب و ارزشمندی است.

همچنین نرم‌افزار و به‌روزرسانی‌های میان‌رده سامسونگ هم در وضعیت خوبی قرار دارد که یکی از مزیت‌های آن به‌شمار می‌رود.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان

بهترین گوشی بازار - گلکسی ام ۳۳ سامسونگ - Samsung Galaxy M33 5G رنگ سبز

گلکسی M33 سامسونگ

«گلکسی M33 سامسونگ» از جدیدترین محصولات میان‌رده سامسونگ است که از نمایشگر ۶٫۶ اینچ TFT LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دقت ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل، تراشه Exynos 1280، دوربین اصلی ۵۰ مگایپسکل، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و رابط کاربری One UI 4.1 برپایه‌ی اندروید ۱۲ بهره می‌برد.

گلکسی A32 سامسونگ ۴G

بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان  گلکسی ای ۳۲ ۴ جی

گلکسی A32 نسخه ۴G گرچه قدیمی‌تر و از نظر قدرت پردازشی ضعیف‌تر از سایر گوشی‌های این رده‌ی قیمتی است، اما از طراحی زیبایی در قاب پشتی بهره می‌برد که سامسونگ مشابه آن‌را کمی پخته‌تر شده در قاب پشتی گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا تکرار می‌کند.

همچنینی نمایشگر ۶٫۴ اینچ ۹۰ هرتز Super AMOLED که وضوح فول HD پلاس دارد، عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش می‌گذارد؛ البته نرم‌افزار گوشی کمی قدیمی است که به‌لطف به‌روزرسانی‌های بلندمدت سامسونگ شاید تا یک سال آینده همچنان به‌روز باقی بماند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۹ میلیون تومان

گلکسی A33 سامسونگ ۵G

یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ «گلکسی A33» است که در تراشه و عملکرد به گلکسی A53‌ سامسونگ شباهت دارد؛ درحالی‌که اختلاف قیمتش با آن درحدود ۳ میلیون تومان است. نمایشگر ۶٫۴ اینچ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD+، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل مجهزبه OIS و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از امکانات این کهکشانی است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی خوش‌دست می‌توان به تراشه‌ی Exynos 1280، اندروید ۱۲ با پوسته‌ی One UI 4.1 و بهره‌مندی از استاندارد IP67 اشاره کرد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های بازار -

گلکسی M52 سامسونگ ۵G

نمایشگر ۶٫۷ اینچی FHD+ سوپر AMOLED پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی Snapdragon 778G و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه پشتیبانی از توان شارژ ۲۵ وات ازجمله‌ی امکانات «گلکسی M52 سامسونگ» است؛ البته شاید این ویژگی‌ها بسیار مشابه گلکسی A52s باشد اما تفاوت‌هایی هم وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نبود اسپیکرهای استریو، نبود OIS در دوربین اصلی و گواهی ضدآب اشاره کرد؛ البته باوجوداین همچنان در رده‌ی قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۲ میلیون تومان

بهترین گوشی بازار - گلکسی ای ۵۳ سامسونگ | Samsung Galaxy A53 5G رنگ آبی

گلکسی A53 سامسونگ ۵G

در بازه قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان «گلکسی A53 سامسونگ» حضور دارد که هم ازنظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری تقریباً مشابه نسل پیشین خود است. تنها تغییراتی که سری جدید به خود دیده، تراشه‌ی ۵ نانومتری Exynos 1280، نسخه‌ی پیش‌فرض اندروید ۱۲ با پوسته‌ی One UI 4.1، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و تغییرات جزئی در طراحی ظاهری است. البته تغییرات تراشه و ظرفیت باتری در عملکرد، طول عمر باتری و خروجی دوربین‌ها تأثیراتی گذاشته است.

گلکسی A52s سامسونگ ۵G

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان - سامسونگ گلکسی A52

«گلکسی A52s سامسونگ» از امکاناتی مانند تراشه‌ی Snapdragon 778G 5G و نمایشگر ۶٫۵ اینچی FHD+ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۱‍۲۰ هرتز و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از سوپرفست شارژ ۲۵ وات سامسونگ بهره‌مند است.

A52s سامسونگ که یکی از محبوب‌ترین و بهترین میان‌رده‌های سال‌های اخیر بوده، از گواهی IP67 نیز پشتبیانی می‌کند و در دوربین اصلی ۶۴ مگایپکسلی‌اش مجهز به OIS است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان گلکسی ای ۷۳

گلکسی A73 سامسونگ ۵G

گلکسی A73 لقب بهترین گوشی سری A سامسونگ را به‌دوش می‌کشد و با داشتن دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل مجهزبه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، تراشه بهینه و توان‌مند Snapdragon 778G، باتری لیتیوم پلیمری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و نمایشگر ۶٫۷ اینچ ۱۲۰ هرتز Super AMOLED Plus با وضوح FHD+ از این عنوان به‌خوبی دفاع می‌کند.

همچنین بدنه‌ی ای ۷۳ سامسونگ مجهزبه گواهی IP67 است و با اندروید ۱۲ روانه بازار شده و تا چهار سال دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ ۵G

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ - اس ۲۰ اف ای ۵جی

این گوشی تا مدت‌ها یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بود و درحال‌حاضر نیز می‌توان آن‌ را یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان دانست. عملکرد دوربین‌ها رضایت‌بخش است و در بیشتر موارد از رقبای اندرویدی هم‌رده بهتر عمل می‌کند؛ همچنین نمایشگر سریع و شفاف است. در مدل ۵G گلکسی اس ۲۰ اف‌ای تراشه Snapdragon 865 استفاده شده که قدرت پردازشی زیاد و عملکرد پایداری دارد.

این گوشی که بیش‌از دو سال از تاریخ عرضه‌ی آن گذشته است، آخرین به‌روزرسانی‌های اندروید خود را دریافت می‌کند و همچنین طول عمر باتری آن در سطحی کمتر از رقبایش قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین گوشی ها | سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای - Galaxy S21 FE Samsung  رنگ مشکی

گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ ۵G

گلکسی S21 FE سامسونگ، مانند نسل گذشته‌ی خود امکانات بسیار خوبی را با برچسب قیمت مناسب در اختیار دوست‌داران سامسونگ قرار می‌دهد. پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ با نمایشگر سریع، شفاف و روشن، سه دوربین کارآمد و تراشه قدرتمند نیاز بیشتر کاربران را رفع خواهد کرد؛ البته طول عمر باتری دستگاه می‌توانست بهتر باشد و بدنه‌ی این گوشی سامسونگ گرچه از گواهی ضدآب IP68 بهره می‌برد، اما از جنس پلاستیک است.

پیشنهاد می‌شود در بازه‌ی قیمت حدود ۲۰ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان سراغ خرید گوشی دست دوم سامسونگ بروید؛ البته اگر فروشنده‌ی معتبری را سراغ دارید. پرچم‌داران سال‌های گذشته‌ی سامسونگ مانند گلکسی S21 یا S21 پلاس، گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس را به‌صورت کارکرده می‌توان در محدوده‌ی ۲۰ تا ۳۰ میلون تومان خرید. اگر قصد خرید گوشی آکبند سامسونگ را دارید، شاید چیزی از آخرین موجودی گلکسی S21ها را بتوان پیدا کرد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴۰ میلیون تومان گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

گلکسی اس۲۱ اولترا بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ با طراحی خیره‌کننده‌ و مشخصات وسوسه کننده‌اش از راه رسید. نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۲۰ هرتز Dynamic AMOLED 2X با دقت ۳٬۲۰۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل، تراشه Snapdragon 888 یا در مدل‌ها موجود در ایران تراشه Exynos 2100، حداقل ۱۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از ویژگی‌های برجسته بهترین پرچم‌دار ۲۰۲۱ سامسونگ به‌شمار می‌روند.

اس ۲۱ اولترا که با عملکرد بی‌نظیر نمایشگر، مجموع دوربین‌ها و اسپیکرهای تیون شده توسط AKG توجه بسیاری از کاربران را به‌دست آورده بود، همچنان یکی از ارزنده‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود.

گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ ۵G

راهنمای خرید بهترین گوشی - گلکسی اس ۲۲ پلاس | Samsung galaxy S22+ رنگ سبز

«گلکسی S22» و «گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ» دو عضو پایه و میانی خانواده پرچم‌داران سامسونگ در سال ۲۰۲۲ هستند. از ویژگی‌های مشترک این دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ می‌توان به تراشه Snapdragon 8 Gen 1، سه دوربین ۵۰، ۱۲ و ۱۰ مگاپیکسل پشتی و دوربین ۱۰ مگاپیکسل سلفی، گواهی ضدآب IP68 و عرضه با اندروید ۱۲ اشاره کرد.

همچنین از تفاوت‌های این دو گوشی برای مثال ظرفیت باتری، توان شارژ، اندازه نمایشگر و وزن گلکسی S22 به‌ترتیب ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، ۲۵ وات، ۶٫۱ اینچ و ۱۶۷ گرم است؛ درحالی‌که برای اس ۲۲ پلاس به‌ترتیب ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، ۴۵ وات، ۶٫۶ اینچ و ۱۹۵ گرم است.

بهترین گوشی سامسونگ بیش از ۴۰ میلیون تومان

بهترین گوشی ها - سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا - Galaxy S22 ultra رنگ برنزی

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ۵G

«S22 اولترا سامسونگ» را می‌توان بهترین گوشی اندرویدی بازار و یکی از بهترین گوشی های سامسونگ دانست؛ همان‌طور که از نام این پرچم‌دار کهکشانی هم برمی‌آید، مشخصات و امکاناتی که در اختیار کرابران قرار می‌دهد برازنده‌ی پسوند اولترا است.

از نمایشگر تا دوربین و شارژدهی همگی در بهترین کیفیت ممکن به‌سر می‌برند. اس ۲۲ اولترا بسته‌به ظرفیت در محدوده‌ی قیمت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای گیم - گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشتازان بازار در ساخت و طراحی گوشی‌های تاشو هوشمند است و فعلاً دو خط تولید فعال Z Flip و Z Fold را با دو فرم‌فاکتور متفاوت برای گوشی‌های تاشو خود در نظر گرفته است. گلکسی Z Fold4 به‌عنوان چهارمین نسل از گوشی‌های سری گلکسی فولد یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است که با برچسب قیمت گران و مشخصات بسیار خوب روانه‌ی بازار شده است.

نمایشگر زد فولد ۴ در حالت جمع‌شده یا بسته ۶٫۲ اینچ با پنل Dynamic AMOLED 2X، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر عجیب ۲۳٫۱ به ۹ است، اما نمایشگر اصلی که هنگام باز کردن لولای گوشی نمایان می‌شود اندازه‌ای بزرگ ۷٫۶ اینچ با دقت ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پنلی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است، تماشای محتوا و بازی کردن روی نمایشگر بزرگ، شفاف و روشن زد فولد ۴ لذت بسیار زیادی را به‌همراه خواهد داشت.

همچنین اگر عادت به انجام کارهای مبتنی‌بر چندوظیفگی دارید، این نمایشگر بزرگ انجام آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. از دیگر ویژ‌گی‌های نسل چهارم تاشو‌های سامسونگ می‌توان به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، عرضه در سه ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰، فوق‌عریض ۱۲ و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل، دو دوربین سلفی ۴ مگاپیکسل زیر نمایشگر اصلی و ۱۰ مگاپیکسل روی نمایشگر دوم و ظرفیت باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد.

منبع : زومیت