جبرا از ایرباد جایگزین الیت ۳ با نام Elite 4 رونمایی کرد که محصولی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات فنی قابل‌قبول و فناوری حذف نویز فعال (ANC) است.

درحالی‌که ایرباد جدید جبرا قیمتی برابر ۱۰۰ دلار دارد، پیشرفت‌های قابل‌قبولی را نسبت به نسل قبلی‌اش تجربه کرده است. ایرباد جدید جبرا از فناوری Fast Pair گوگل و Multipoint پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها، می‌توان الیت ۴ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین دردسر، به دستگاه‌های مختلف وصل کرد.

مشخصات و قیمت ایرباد جبرا Elite 4

جبرا برای این محصولش از ۴ میکروفن برای تماس‌ها و فناوری حذف نویز استفاده کرده است تا تجربه کاربری مناسبی را در اختیار افراد قرار دهد. درون این ایربادها با درایورهای ۶ میلی‌متری روبه‌رو هستیم. درحال‌حاضر اطلاعی از عملکرد این درایورها نداریم، اما استفاده از کدک aptX کوالکام می‌تواند نویددهنده کیفیت بالایی باشد.

ایرباد جبرا Elite 4 می‌تواند با فعال‌بودن ANC تا ۵.۵ ساعت شارژدهی داشته باشد که البته این شارژدهی با کیس به ۲۲ ساعت می‌رسد. با غیرفعال‌کردن فناوری حذف نویز فعال، شارژدهی این ایرباد به ۲۸ ساعت می‌رسد. این ایرباد از استاندارد IP55 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر آب و گردوغبار است، بنابراین درصورت عرق‌کردن هنگام استفاده از آن‌ها، نباید نگران باشید.

ایرباد جبرا الیت ۴ در چندین رنگ مختلف و با قیمت ۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع :دیجیاتو